"Make-up Matters Hilversum"
Met ruim 20 jaar ervaring, ben jij in professionele handen voor jouw bruidskapsel & make-up. Ons werk varieert van full glam tot aan rustige natuurlijke looks. We gaan echt voor een 2.0 versie van jou zelf, dus plamuren dat doen wij liever niet ;) Want trouwen; dat doe je als jezelf!
Tijdens de proefsessie ben je welkom op onze professionele studio in Amersfoort, Utrecht of in Hilversum. Maar op de grote dag komen wij gewoon naar jouw gewenste locatie toe.
Onze Bridal Looks onderscheiden zich door de kwalitatief lange houdbaarheid (weer- , traan- en dansproof) en wij nemen tijdens onze proefsessie graag de tijd om echt naar jouw verhaal en jouw wensen te luisteren.
Handig om te weten:
*Werkzaam door heel Nederland
*Proefsessies vinden plaats in onze studio in Amersfoort of Hilversum
*Destination Weddings vinden wij leuk!
*Gespecialiseerd in airbrush make-up
*Wij verhuren clip-in hair extensions
*Wij verkopen haaraccessoires en sieraden voor toegankelijke prijzen
*Award Winning! Nr. 1 van de Top Trouwbedrijven.
*Google review 5,0 (waar wij erg trots op zijn!)
Nog even belangrijk om extra te vermelden; wij zijn volledig allround opgeleid; dus iedereen kan bij ons terecht! Elke leeftijd en elke huidskleur: je bent WELKOM! Of je nou een gevoelige huid hebt of normaal gesproken weinig make-up draagt óf als je even flink wilt uitpakken qua look in de stijl van onze Nederlandse trots; Nikkie Tutorials, haha! Alles kan bij Make-up Matters!
Make-up Matters Utrecht
Nautilusweg 18
3542 AV Utrecht
Make-up Matters Amersfoort
Brabantsestraat 17-425
3812 PJ Amersfoort
Make-up Matters Hilversum
Arendstraat 16,
1223 RE Hilversum
Vraag informatie aan
Beoordelingen
Jantien
Hierbij een review over het aanbrengen van mijn make-up en het doen van mijn haar van Eline van Make Up Matters. Ik ben op 30 mei 2026 getrouwd en Eline van Make Up Matters heeft mijn make-up en mijn bruidskapsel verzorgd. Ik ben super tevreden met hoe Eline mijn haar heeft gedaan: een extra setje extensions meegenomen, zodat de kleur zou matchen met de highlights in mijn eigen haar. Erg attent! En het uiteindelijke kapsel, voorzien van sluier, was prachtig, met de aangebrachte krullen en sierspeldjes, bij de kam van de sluier. De make-up was ook heel mooi aangebracht, met de foundation, oog make-up en de ingezette wimpers. Het was ook heel fijn om met Eline te werken, het was geen enkel probleem om de make-up, op mijn verzoek, bij te werken. En, Eline is een prettige persoon om om je heen te hebben, op zo'n emotionele dag. Ik heb me echt een prinses gevoeld op mijn trouwdag! Dank, nogmaals!
Lisa
Ik heb mijn bruidsmake-up en haar, en het haar van de kinderen door Romy laten doen. Een gezellige en lieve meid, ze heeft mijn haar en make-up perfect gedaan. Ze vroeg dikwijls of alles was zoals ik het wilde en de schuifjes niet akelig zaten. Ze had verstand van wat ze deed en dat gaf mij vertrouwen in haar. De randzaken waren ook allemaal duidelijk en dit legde ze netjes uit. Tevens hebben we tussentijds veel contact gehad, zodat alles goed geregeld was. Zij heeft bijgedragen aan het geluk van de dag!
Anoniem
Superblij met mijn keuze voor Make-up matters voor mijn kapsel en make up op mijn trouwdag! Kim kwam in de ochtend van de bruiloft bij mij thuis om mijn haar en make up te doen. Na de proefdag had ik er alle vertrouwen in dat het mooi zou worden. Op het laatste moment had ik toch nog een paar aanpassingen voor het kapsel en de make up, maar dat was geen probleem. Ze is heel precies in haar werk en ook heel gezellig. Hierdoor een heerlijke ontspannen ochtend gehad voor de bruiloft. En het resultaat was echt supermooi!!
Kir
Zo blij! Arianne heeft mijn visagie en kapsel gedaan op mijn bruiloft en wat was dat ontzettend fijn. Arianne is gezelligheid en rust: iets wat voor een bruid 's ochtends vroeg erg belangrijk is/kan zijn. Mijn make-up en kapsel waren ge-wel-dig! Dat had ik op de proefsessie natuurlijk al gezien. Op de dag van de proefsessie nam Arianne alle tijd voor me en was de sfeer heel ontspannen. Op de bruiloft zelf was haar rol groter dan alleen visagist: Op het moment dat er op locatie iets misging (losstaand van de visagie) was Arianne de eerste die met oplossingen kwam. En later toen ik aangaf dat ik graag m'n eigen aftermovie wilde maken, ging ook Arianne enthousiast filmpjes maken die ze me later stuurde. Arianne denkt mee met alles en voelt goed aan wat iemand nodig heeft. Met heel team Make Up Matters heb ik een fijne ervaring: van contact op de trouwbeurs tot mailcontact: alles ging snel, vriendelijk en professioneel. Twijfel niet: kies Make Up Matters voor jouw bruiloft/event en alles komt goed.
Julia
Ik voelde me meteen tijdens de proefsessie mag op mijn gemak. Ik was bang dat de haarstijl die ik wilde niet mogelijk zou zijn met mijn haar, maar zelfs dat is perfect gelukt! Ontzettend blij met de keuze voor Make-up Matters voor onze trouwdag! Arianne was ontzettend lief en heeft met alles meegedacht! En bovendien mijn make-up en haar prachtig gedaan!
Soraya
Wat een fantastische dag hebben wij gehad met behulp van makeup matters. Kim heeft mijn proefsessie en mijn haar en makeup verzorgt op mijn bruiloft. Wat een lieve vrouw en geen vraag was te gek. Het persoonlijke en snelle contact maakte het ideaal als er vragen zijn. Kan het dan ook echt aanraden om bij make-up matters een pakket af te nemen en jouzelf te laten verwennen door een van de meiden die daar werken.
Dorrit
Make-up Matters is helemaal fantastisch! Alles was perfect: de proefsessie, Kim voor mijn eigen haar en make-up, en haar collega Oceanne die meekwam voor mijn dag gasten. Ze waren zo goed voorbereid, op tijd en verschrikkelijk behulpzaam en lief. Echte aanrader!
Wendy
Ik ben zó blij dat Angelique mijn haar en make-up heeft verzorgd op mijn bruiloft de hele dag en avond. Ook heeft ze mijn dochter een prachtig kapsel gegeven. Ze is echt ontzettend goed in wat ze doet en heeft alles precies gedaan zoals ik het voor me zag, zelfs nog mooier. Naast haar talent is ze ook super lief en zorgde ze ervoor dat ik me helemaal op mijn gemak voelde op zo’n spannende dag. Ze straalt rust uit, denkt mee en let op alle details. Ze was er echt voor ons buiten mijn haar en make-up om. Dankzij haar voelde ik me de mooiste bruid van de wereld en dat is precies hoe je je moet voelen. Ik kan haar aan iedereen aanraden, ze is echt de beste!
Valerie
Op 14 november heeft Arianne mijn prachtige bridal look verzorgd! Al tijdens de proefsessie hing er een ontzettend fijne sfeer, ze zorgde ervoor dat ik op mn gemak was en dat het gezellig was. Het resultaat was toen al prachtig. Op de grote dag was het ook heel fijn om Arianne er de hele ochtend bij te hebben. Ze was ontspannen en gezellig en dat zorgde voor een hele fijne sfeer. Mijn haar en make-up was precies wat ik altijd gehoopt had en was nog mooier dan tijdens de proefsessie. Ik voelde me de hele dag zo ontzettend mooi, maar ook echt mezelf wat ik heel belangrijk vond. Ik heb ook heel veel complimenten gekregen en ja het heeft de hele dag gezeten! Arianne super bedankt voor alles!!
Wendy
Ik ben zó blij dat Angelique mijn haar en make-up heeft verzorgd op mijn bruiloft de hele dag en avond. Ook heeft ze mijn dochter een prachtig kapsel gegeven. Ze is echt ontzettend goed in wat ze doet en heeft alles precies gedaan zoals ik het voor me zag, zelfs nog mooier. Naast haar talent is ze ook super lief en zorgde ze ervoor dat ik me helemaal op mijn gemak voelde op zo’n spannende dag. Ze straalt rust uit, denkt mee en let op alle details. Ze was er echt voor ons buiten mijn haar en make-up om. Dankzij haar voelde ik me de mooiste bruid van de wereld en dat is precies hoe je je moet voelen. Ik kan haar aan iedereen aanraden, ze is echt de beste!
Sinita
Fantastische ervaring met Make-up Matters – aanrader voor elke bruid! Voor mijn bruiloft ben ik geholpen door Romy van Make-up Matters en ik had me geen betere begeleiding kunnen wensen. Ze heeft mijn bruidsmake-up en -kapsel verzorgd én dat van mijn moeder. Vanaf het eerste moment voelde het contact met Romy heel prettig – luchtig, persoonlijk en absoluut niet te statig, wat voor mij heel belangrijk was. Tijdens de proefsessie had ik foto's van mijn jurk bij me, en aan één blik had Romy genoeg om te begrijpen wie ik ben en wat ik mooi vind. Ze luistert echt naar je wensen en zorgt ervoor dat je jezelf blijft – ik voelde me mooi, stralend, maar nog steeds helemaal mezelf. De make-up en het kapsel sloten daar perfect op aan: natuurlijk, stijlvol en precies wat ik in gedachten had. Op de trouwdag zelf was Romy er niet alleen voor haar en make-up, maar ook echt als steunpunt. Toen het even chaotisch werd, bleef zij kalm en hielp ze mij mijn hoofd koel te houden, zodat ik me kon focussen op mezelf. Dat was zó waardevol. Wat ik ook bijzonder vond: ze betrok mijn moeder op een hele warme manier bij het hele proces, waardoor het ook voor haar een fijne beleving werd. En toen ik – vanwege privé-omstandigheden – vroeg of ik een dag later mocht betalen, werd daar zonder probleem en zonder oordeel op gereageerd. Dat gaf veel rust. Ik had gekozen voor het pakket waarbij Romy later op de dag nog even terugkwam voor een touch-up voor het feest. Ook toen voelde ik me volledig op mijn gemak bij haar. Ondanks mijn opwinding, vermoeidheid en spanning kon ik gewoon mezelf zijn, en daar is zij heel goed in meegegaan. Dank je wel, Romy, voor je professionaliteit, warmte en kalmte. Je hebt echt bijgedragen aan een prachtige dag die ik nooit zal vergeten. Ik raad Make-up Matters van harte aan aan iedere bruid!
Sandra
Wat heeft Kim me mooi gemaakt op mijn huwelijksdag, ik zwijmel nog steeds bij het idee. Zowel haar (prachtige vlecht achterlangs en krullen/slag van mijn lange haar daaronder, kapsel dat mijn higlights prachtig liet uitkomen) als makeup (overdag mooi, vrij natuurlijk en dichtbij mijn stijl maar dan veeeel mooier terwijl ik best overweg kan met makeup). Bij de proefmakeup en haar werd alles keurig vastgelegd en het was op de huwelijksdag inderdaad exact zo, ik was alweer vergeten dat ik een iets disco-uitstraling zou krijgen met de touchup maar Kim niet hoor. Aan het einde van de dag dus een retouch en alles zat binnen een half uur weer perfect (was nodig met 2 hangende kindjes aan mama). Het goede contact (ook toen ik een paar dagen voor de bruiloft nog bedacht dat ik toch een sluier wilde dragen, terwijl ik eerder een haarsieraad had bedacht) maar zelfs het even helpen buiten haar takenpakket toen de planning even misliep toen ik iets kwijtwas met de jurk klaarleggen. Niets was teveel! En rustig, dimt alle bruidszenuwen. Een heerlijk begin van de dag. In 1 woord PERFECT.
Linda
Make-up Matters is een super betrouwbaar team, die je op en tot verzorgen. De proefsessie voor mijn bruiloft vond ik al een feestje. Romy luisterde erg goed naar mijn wensen. Het resultaat op mijn bruiloft was dan ook geweldig! Hele dag door complimenten over gehad. Ik vond het leuk om een keer zo professioneel door Romy mijn haar en make-up te laten doen. En ze is ook nog eens heel gezellig, ook belangrijk op zo’n dag. Dikke aanrader!
Jessica
Ik heb mijn bruidsmake-up en haar laten doen door Make-up Matters (Romy) en ik kan alleen maar zeggen: het was werkelijk perfect! 🤩 Ik ben eerlijk gezegd niet de makkelijkste bruid als het om make-up gaat, maar Romy had zoveel geduld en begrip, en ze heeft mijn absolute droomlook gecreëerd. Ik voelde me mooier dan ooit en kreeg enorm veel complimenten. 🥰 Ook mijn haar was prachtig gestyled en bleef de hele dag perfect zitten. Dankzij Romy voelde ik me zelfverzekerd, gelukkig en helemaal klaar voor mijn grote dag. 👰🏻♀️🫶🏼 Dankjewel, lieve Romy, dat je er voor mij was en mij zo speciaal hebt laten voelen. 💖 Ik kan Make-up Matters – Romy – van harte aanbevelen!
Brigitte
Echt een fantastische ervaring gehad bij en met Make-up Matters. Echt een aanrader voor iedere bruid. Romy heeft mij op 19 sept. voorzien van een prachtige look. Ontzettend bedankt lieve Romy, en wie weet tot snel voor een workshop. 🥰
Gwenn
Wat een fijne ervaring bij Make Up Matters Studio in Hilversum! Professioneel, ontspannen sfeer en super vriendelijk. Ik voelde me helemaal op mijn gemak en ben zó blij met het eindresultaat. Echt een aanrader!
Rox
Kim en Annelies hebben ervoor gezorgd dat iedereen er fantastisch mooi uitzag op mijn bruiloft. De voorbereiding met de proefsessie gaf al heel veel voorpret en was erg professioneel gedaan met stap voor stap uitleg. Ik had regelmatig contact met Kim via Whatsapp om inspiratie te delen en ze gaf ook vooraf een tijdschema mee zodat we dat in ons draaiboek konden verwerken. Hoe handig is dat! Toen ik aankwam bij het hotel hadden ze alles al klaargezet. Ik vond hun rustige energie heel fijn, vooral op zo’n spannend moment. Ik heb mijn haar en make up nog nooit zo perfect gezien. Ik had een foto doorgestuurd van Phoebe van Friends want ik vond dat zij mooie krullen had. Kim heeft mij echt getransformeerd tot Phoebe. Ik heb me echt nog nooit zo mooi gevoeld. Mijn getuigen, ceremoniemeester en schoonzus zagen er ook uit om door een ringetje te halen. Toen ik naar buiten liep was ik zonnebrand vergeten en hielp Kim me uit de brand met haar zonnebrand spray. Echt aan alles is gedacht. Lieve Kim en Annelies, ik wil jullie heel erg bedanken voor jullie fijne energie, prachtige creaties en jullie hebben er echt voor gezorgd dat ik mijn mooiste zelf was die dag.
Rox
Kim en Annelies hebben ervoor gezorgd dat iedereen er fantastisch mooi uitzag op mijn bruiloft. De voorbereiding met de proefsessie gaf al heel veel voorpret en was erg professioneel gedaan met stap voor stap uitleg. Ik had regelmatig contact met Kim via Whatsapp om inspiratie te delen en ze gaf ook vooraf een tijdschema mee zodat we dat in ons draaiboek konden verwerken. Hoe handig is dat! Toen ik aankwam bij het hotel hadden ze alles al klaargezet. Ik vond hun rustige energie heel fijn, vooral op zo’n spannend moment. Ik heb mijn haar en make up nog nooit zo perfect gezien. Ik had een foto doorgestuurd van Phoebe van Friends want ik vond dat zij mooie krullen had. Kim heeft mij echt getransformeerd tot Phoebe. Ik heb me echt nog nooit zo mooi gevoeld. Mijn getuigen, ceremoniemeester en schoonzus zagen er ook uit om door een ringetje te halen. Toen ik naar buiten liep was ik zonnebrand vergeten en hielp Kim me uit de brand met haar zonnebrand spray. Echt aan alles is gedacht. Lieve Kim en Annelies, ik wil jullie heel erg bedanken voor jullie fijne energie, prachtige creaties en jullie hebben er echt voor gezorgd dat ik mijn mooiste zelf was die dag.
Ethan & Iris
Felicia heeft mijn haar en make-up gedaan op mijn trouwdag en ik kan oprecht zeggen dat ik geen betere make-up en haar artiest had kunnen wensen. Vanaf het eerste moment wist ze precies mijn wensen te vertalen naar een look die niet alleen perfect bij mij paste, maar mijn verwachtingen zelfs ruimschoots heeft overtroffen. Ze werkt met zoveel passie, professionaliteit en oog voor detail. Ik voelde me niet alleen prachtig, maar ook helemaal ontspannen dankzij haar. Mijn haar en make-up hebben tot aan het einde van de dag helemaal goed gezeten. Ook heeft ze de make-up van mijn moeder een schoonmoeder gedaan, en ondanks dat zij normaal gesproken weinig make-up dragen waren zij ook super enthousiast. Felicia nogmaals super erg bedankt voor alles. Ik heb me nog nooit zó mooi gevoeld!
Madelon
Ik ben heel slecht in keuzes maken, maar Kim heeft me zo ontzettend fijn, gezellig en deskundig geholpen. Ik voelde me mezelf & dan net een beetje mooier. En onze gasten zagen er waanzinnig mooi uit dankzij Romy! Het maakte de start van de dag al geweldig 😍
Conchita
Ik had Arianne als brydalstylist. Van begin tot eind was ze geweldig! Arianne heeft heel goed meegedacht en was heel gezellig. Het resultaat mocht er natuurlijk ook zijn. Ik heb me niet eerder zo mooi gevoeld. Enorme aanrader!
Joyce
Afgelopen vrijdag getrouwd, Kim heeft mijn haar en makeup gedaan. Vanaf moment 1, bij de proefsessie, voelde ik mij op me gemak. Wat heb jij mij prachtig laten voelen, voelde me echt een bruid. Onwijs bedankt voor de gezellige, fijne ochtend op mijn trouwdag. Make-up matters is een absolute aanrader!🥰
Michelle
Make-up Matters hebben wij ontmoet op de trouwbeurs in Utrecht. Marinde heeft mijn haar en make-up gedaan op onze trouwdag. Ze heeft goed geluisterd naar mijn wensen en alles zat aan het einde van de dag nog perfect! Marinde was heel rustig en vriendelijk wat er voor heeft gezorgd dat het een fijne ochtend was om klaar te maken. Nogmaals bedankt Marinde en team! ❤️
Femke
Make up matters is een ontzettend professioneel bedrijf, met duidelijke communicatie van begin tot eind. Ik heb ze gelukkig nog best kort voor de bruiloft kunnen noemen en daarom waren ze mijn reddende engelen! Marinde luisterde goed naar wat ik graag wilde, nam de tijd voor me en gaf samen met Linda ook advies. Dat zorgde dat m’n droomkapsel werkelijkheid werd en ook nog eens de hele dag goed bleef zitten. Dit bedrijf zou ik iedereen aanraden!
Stacy
Ik zou make-up matters zeker aanraden! Tijdens de proefsessie heeft Melissa mij ontzettend goed geholpen. Melissa heeft een hoop opties aan mij laten zien waarnaar we tot een prachtig resultaat kwamen. Op mijn bruiloft heeft Melissa mij prachtig opgemaakt. Haar rust en kalmte hadden we wel nodig op deze bijzondere dag. Mijn make up bleef de hele dag zitten ondanks de 30 graden. Melissa heeft ook mijn kapsel gedaan en ook kapsels voor de bruidsmeisjes waar we erg tevreden mee waren. Melissa je heb er echt voor gezorgd dat wij er prachtig uit zagen de hele dag en daar zijn we je erg dankbaar voor!
Maxime
Make-up Matters geboekt voor mijn bruiloft haar en make up en alles was perfect! Ondanks de warme dag (29 graden) bleef m’n make up en haar super goed zitten! Mijn visagiste (Romy) was niet alleen super goed& professioneel, de kalmte die ze uitstraalde toen mijn zenuwen begonnen op te lopen hielpen enorm! De trial make-up met Romy was super fijn, ze luisterde goed naar wat ik wilde en wat belangrijk was voor mij en ik had alle vertrouwen in haar voor de bruiloft! Ik zou dit 100% aan iedereen aanraden!
Anouk
Zoek je nog iemand voor je haar en make-up op je bruiloft, dan ben je hier aan het juiste adres. Melissa heeft mij zo fijn geholpen, waardoor ik er op mijn bruiloft prachtig uit zag! Voorafgaand ook een uitgebreide proefsessie op een prachtige locatie, waarbij alle wensen werden besproken. Zeker een aanrader!
Laura
Annelies en Romy zijn toppers! Ze maken de tekst op hun t-shirt waar: team bride. Annelies heeft mijn proefkapsel en -makeup gedaan. Ze hield rekening met al mijn wensen en stelde me op mijn gemak. Op mijn trouwdag heeft ze samen met Romy ook de make-up en kapsels van mijn daggasten gedaan. Iedereen was ontzettend tevreden. De make-up bleef goed zitten. We hebben een hele gezellige ochtend gehad met deze lieve dames. Aanrader!
Deborah
Het was zo ontzettend leuk! De studio in Hilversum is een waar paradijs voor make up liefhebbers. Met de producten van Golden Rose en de deskundige dames ben je in goede handen. Echt een aanrader!
Loreto
Ik kan Make-up Matters alleen maar aanbevelen, van het begin tot het einde van het proces! Super goed georganiseerd en mooie locatie in Hilversum, dat maakt het wel heel bijzonder. Kim heeft mijn haar en make-up gedaan voor mijn bruiloft en ik kreeg ZO VEEL complimenten! Het was onberispelijk en mijn haar en make-up bleven vrijwel intact tot het einde van de nacht. Ze is leuk, relaxed en super professioneel. Ik had niet op een betere artiest kunnen hopen om deze reis mee te delen. Bedankt Kim!
Kirsten
Make-up Matters heeft mijn haar en make-up (en ook voor het bruidsfeest) gedaan voor mijn bruiloft, en ik heb niets dan goede dingen te zeggen. Van de proefsessie in hun studio tot de service in het appartement van mijn moeder op de Grote Dag: alles was een fijne, vriendelijke, professionele ervaring. Een pluim voor Arianne en het team!